VERHUUR VOORWAARDEN
Alle spullen dienen compleet, onbeschadigd, schoon, droog en in uitgegeven staat geretourneerd te worden. Dit houdt o.a. dat vlaggetjes schoon blijven en netjes opgevouwen worden en dat de overige spullen weer in de desbetreffende bakken worden gepakt.
• We werken met een minimum bestedingsbedrag van € 100,- (dit geldt niet als je ook onze bloemstyling afneemt)
• Je reservering is pas definitief als wij de aanbetaling binnen hebben.
• Wil je langer huren? Dan komt er per dag 25% van het totaal- bedrag bij.
PRIJZEN
De prijzen in dit overzicht zijn voor 3 dagen, exclusief de zondag (ophalen, gebruiken en terugbrengen).
RESERVERING EN BETALING
Wanneer voor de offerte akkoord is gegeven stuur ik de factuur. De reservering is definitief, als ik de aanbetaling (50%) hebben ontvangen. De overige 50% dient één maand voor de huurdatum betaald te zijn.
• Hebben jullie de factuur niet betaald, dan kan ik helaas niet leveren.
• Als alle spullen zijn geretourneerd, maak ik de borg terug over aan het door jullie opgegeven bankrekeningnummer.
BORG
Voor de verhuur van onze spullen werken wij met een borg van € 250,-. Als alle spullen in goede orde zijn geretourneerd, storten wij de borg terug. Als reparatie, vervanging of schoonmaak nodig is, wordt dit verrekend met de borg en brengen wij jullie daarvan op de hoogte.
BEZORGEN OF OPHALEN
Het door ons laten bezorgen en ophalen van de spullen kan enkel in overleg. Wij leveren de spullen af op de gewenste locatie. We werken met vaste op- afhaaldagen, dit zijn de dinsdag en donderdag.
• Bezorgkosten bedragen € 0,50 per gereden kilometer inclusief btw (het totaal aantal kilometers keer vier, oftewel heen- en terugreis). Hier komt € 27,50 bij aan leveringskosten op locatie.
• Deze kosten bestaan uit het in en uitladen, tijd, kilometers en brandstof.
• Wij zijn geopend op afspraak van maandag t/m vrijdag, zaterdag en zondag gesloten.
TERUGBRENGEN
Als de gehuurde materialen niet compleet of schoon worden teruggebracht verrekenen wij deze met de borg.
• Verhuur items dien heel, compleet en schoon te worden teruggebracht. In dezelfde staat waarin jullie ze hebben ontvangen.
• Kussens en tapijten zijn schoon en droog.
ANNULEREN
Wil je (een deel van) je bestelling annuleren, dan worden hiervoor annuleringskosten in rekening gebracht. Deze kosten bedragen 25% van de geannuleerde artikelen.
• Annuleren kan uiterlijk 30 dagen voor de datum van jullie bruiloft.
Is het mogelijk om een stretchtent te huren?
Strechtenten zijn zo gaaf! Helaas hebben wij deze zelf niet in ons assortiment. Wij werken hiervoor samen met een een vaste partner. Vraag ons naar de mogelijkheden!
Hoe kan ik de verhuur items uitzoeken voor onze dag?
Binnenkort komt onze verhuur webshop online, waarin alle items duidelijk en per categorie te vinden zijn! Op onze Instagram feed @bloemenzo_verhuurt vind je een sfeerimpressie van onze verhuur items.
Zetten jullie de gehuurde items klaar?
Wij leveren onze verhuur items af op de door jullie gewenste locatie. Na levering zijn jullie zelf verantwoordelijk voor de styling items. Jullie zorgen er zelf voor, dat ze op de juiste plek komen te staan. Mochten de items ‘overnachten’ dan zorgen jullie ervoor dat ze beschermd en droog staan. Hebben jullie liever dat wij de items voor jullie stylen? Vraag ons dan naar de mogelijkheden.
Wij zijn opzoek naar bepaalde items, maar wij zien het niet?
Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe items om toe te voegen aan ons assortiment. Wij vullen deze dan ook regelmatig aan met nieuwe en unieke items. Zijn jullie naar iets speciaals op zoek en staat het juiste er niet tussen? Dan gaan wij graag op zoek voor jullie!
Hoe lang huur ik de verhuur items?
Jullie huren de verhuur items voor 3 dagen met uitzondering van de zondag (ophalen/ bezorgen, gebruiken en terug- brengen/ophalen door ons). Wij zijn alleen aanwezig op afspraak en werken met vaste haal- en breng dagen.
Wat gebeurt er als er spullen kwijtraken of kapot gaan?
Dit kan natuurlijk gebeuren. Jullie geven aan ons door, wat er kwijt of kapot is. We proberen bij breuk de items te repareren. Mocht het item echt kapot zijn en repareren niet meer mogelijk zijn, dan worden de vervangingskosten in rekening gebracht.
Is een vrijblijvend kennismakingsgesprek mogelijk?
Zeker weten! Jullie hebben de brochure gedownload via de website en zijn enthousiast, als jullie dat al niet waren ;) Onze brainstormsessie zal plaats vinden via Zoom, dan hebben we gelijk een gezicht bij elkaar naam. Jullie ontvangen van ons een link zodat jullie in onze online agenda een afspraak kunnen inplannen.
Waar kunnen we de gehuurde items ophalen?
De items kunnen jullie alleen op afspraak ophalen bij de Eckertstraat 58D, 8262 BK in Kampen.
Ken je nog andere toffe trouwleveranciers?
Nou en of! Doordat ik al langere tijd werkzaam ben in de trouwwereld ken ik heel veel andere leveranciers die jullie bruiloft compleet kunnen maken. Van zelfstandig trouwambtenaren, taartenmakers, videografen en fotografen. Vraag gerust om meer informatie, we helpen je graag!